На допомогу вчителю
Анкета для вчителів
1. Назвіть найвдаліші методи і прийоми створення позитивного настрою в учнів на уроці.
2. Які методи і прийоми мотивації навчальної діяльності ви вважаєте найоптимальнішими?
3. Яким із них ви віддаєте перевагу в своїй роботі?
4. Як саме під час підготовки до уроку, обираючи методи та прийоми мотивації, ви враховуєте:
• специфіку класу;
• індивідуальні можливості учнів;
• умови роботи на уроці.
5. Чи склали ви власну систему методів мотивації навчальної діяльності?
6. Чи вдається вам виробити в учнів раціональні способи розумової праці й навичок самоорганізації; якщо так, то якими методами і засобами?
7. Чи часто ви створюєте такі умови на уроці, коли в учня активно формуються елементи «само» (самоконтролю, самоаналізу, самокритичності, самооцінювання)?
8. Який стиль спілкування з учнями на уроці для вас є пріоритетним:
• авторитарний;
• демократичний;
• ліберальний.
9. Який характер навчальної діяльності у вас переважає:
• репродуктивний;
• конструктивний;
• творчий.
10. Яких уроків у вас більше:
• що досягли поставленої мети;
• частково досягли мети;
• не досягли мети.
11. Чи складно вам обирати методи та прийоми мотивації навчальної діяльності? Чи потребуєте ви допомоги й якої саме?