СІЧЕНЬ
Місячник морально-етичного виховання
«Людина у цьому світі лиш добро повинна творити»
Мета місячника: прищеплювати й розвивати в учнів моральні почуття, переконання і потреби поводити себе згідно з моральними нормами, що діють в суспільстві; спрямовувати виховну роботу з учнями на опанування духовною культурою людства, нації, найближчого соціального оточення; вчити наслідувати кращі моральні зв’язки своєї родини, українського народу, загальнолюдських моральних цінностей.
19.01 – Водохреща
22.01 – День Соборності України
27.01 – Міжнародний день пам’яті жертв Холокосту
29.01 – День пам′яті героїв Крут
№ п\п |
З м і с т |
Дата |
Відповідальні |
Клас |
|
І. ОСНОВНІ ВИХОВНІ ЗАХОДИ ТА ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ |
|||||
Тиждень «Традиції свого народу – вивчаємо і пам’ятаємо» 10.01.2017 – 13.01.2017 |
|||||
1. |
Інформаційна хвилинка "Тиждень моєї України" |
Кл. керівники |
1 – 9 |
||
2. |
Виставкалітератури «Зимовітрадиції та обряди українців» |
Протягом тижня |
Бібліотекар |
1 – 9 |
|
3. |
СтарийНовийрік. День Святого Василя Колядки та щедрівки |
|
Кл. керівники, педагог – організатор |
1 – 9 |
|
4. |
Тематичнівиховнігодини: «Українськащедрівка», «На Святого Василя», «Свято Нового року» |
|
Кл. керівники, педагог – організатор |
1 – 9 |
|
5. |
День ввічливості. Всесвітній день «Спасибі» |
11.01. |
Педагог – організатор |
1 – 9 |
|
6. |
Акція «Годівничка» |
|
Кл. керівники |
1 – 9 |
|
Тиждень «Моя Україно, з тобою пов’язую долю свою» 16.01.2017 – 20.01.2017 |
|||||
1. |
Інформаційна хвилинка "Тиждень моєї України" |
|
Кл. керівники |
1 – 9 |
|
2. |
Конкурс творчихробіт: «Яким я бачумайбутнєсвоєїдержави?» |
|
Вчителі укр.. мови |
8 – 9 |
|
3. |
Трудовий десант «Школа наш дім – ми господарі в ній» |
|
Кл. керівники |
5 – 9 |
|
4. |
Заходи до Дня Соборності України Тематична лінійка «22.01 - День соборностіУкраїни. Щоозначає бути патріотом?» |
|
Педагог - організатор |
1 – 9 |
|
5. |
Проведення виховних годин до Дня соборності України «Діти єднають Україну» |
|
Класні керівники |
1 - 9 |
|
6. |
Тематична викладка літератури «СоборнаУкраїна» |
Протягом тижня |
Бібліотекар |
|
|
7. |
Водохреща. Традиції рідного краю. |
|
Класні керівники |
1 - 9 |
|
8. |
Конкурс малюнків на тему: «Ми - разом… УкраїнаСоборна» |
Протягом тижня |
Вчитель обр. мистецтва |
5 – 9 |
|
Тиждень історичної пам’яті 23.01.2017 – 27.01.2017 |
|||||
1. |
Інформаційна хвилинка "Тиждень моєї України" |
|
Кл. керівники |
1 - 9 |
|
2. |
Випуск стіннівок «Моя шкільна родина – історії краплина» |
|
Педагог – організатор, кл. керівники |
5 – 9 |
|
3. |
День чемності «Ти знаєш, що ти – Людина» |
26.01. |
Педагог – організатор |
1 – 9 |
|
4. |
Тематична лінійка «27 січня – міжнародний день пам’яті жертв Холокосту» |
27.01 |
Педагог – організатор |
1 – 9 |
|
5. |
Уроки пам’яті, присвячені героям Крут: «Через Крути до майбутнього» |
|
Кл. керівники |
1 – 9 |
|
6. |
Організація і презентація тематичної виставки літератури у шкільній бібліотеці «Вибір професії. Ким стати?». |
Протягом тижня |
Бібліотекар |
8 – 9 |
|
РОБОТА З БАТЬКІВСЬКИМ КОМІТЕТОМ ШКОЛИ, БАТЬКІВСЬКОЮ ГРОМАДСЬКІСТЮ |
|||||
1. |
Провести загальношкільні батьківські збори«Планам школи – батьківську підтримку». |
Адміністрація БК школи |
1 – 9 |
||
2. |
Консультація-практикум для батьків учнів «Культура поведінки підлітка. Як її виховувати?» |
Класні керівники |
1 – 9 |
||
3. |
Посилити роботу серед батьків із правової освіти та виховання дітей. Практикум для батьків «Відпові-дальність батьків за порушення прав дитини». |
Січень - травень |
Адміністрація Класні керівники |
1 - 9 |
|
4. |
Провести спільне засідання адміністрації школи, БК школи, ради профілактики правопорушень серед учнів, на якому заслухати учнів, які постійно порушують Правила для учнів. |
Січень |
Адміністрація БК школи Рада школи |
1 - 9 |
|
5. |
Засідання Ради школи. |
Голова ради |
|
||
ЛЮТИЙ
Місячник естетичного виховання
«Що внутрішня, що зовнішня краса тобі одній дарована, людино!»
Мета місячника: Дбати про художньо-естетичну освіченість та вихованість особистості; виховувати в молоді естетичні погляди, смаки, які ґрунтуються на народній естетиці та на кращих надбаннях цивілізації; працювати над виробленням умінь в учнів власноручно примножувати культурно-мистецькі надбання народу, відчувати й відтворювати прекрасне в повсякденному житті.
14.02 – День Святого Валентина
15.02 – 27 років від Дня виведення військ із республіки Афганістан
20.02. – День Героїв Небесної сотні
21.02 – Міжнародний день рідної мови
№ п\п |
З м і с т |
Дата |
Відповідальні |
Клас |
ОСНОВНІ ВИХОВНІ ЗАХОДИ ТА ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ |
||||
Тиждень рідної школи 30.01.2017 – 03.02.2017 |
||||
1. |
Інформаційна хвилинка "Тиждень моєї України" |
Кл. керівники |
1 - 9 |
|
2. |
Тематична лінійка «Пам’яті тридцяти» (29 січня – День пам’яті загиблих під Крутами) |
30.01. |
Педагог - організатор |
1 - 9 |
3. |
Конкурс на кращу класну кімнату. |
Пед. - організатор |
1 - 9 |
|
4. |
Акція «Давай прикрасимо свою школу» |
Кл. керівники |
5 - 9 |
|
5. |
Конкурс малюнків «Моя школа майбутнього» |
Вч. обр. мистецт. |
1 – 9 |
|
6. |
Свято творчості «Школа має таланти» |
Кер. гуртків, пед.. - організатор |
1 – 9 |
|
7. |
Інформаційна година присвячена Міжнародному дню боротьби із раком (04.02.) |
Кл. керівники |
1 – 9 |
|
Тиждень «Здорова молодь – здоровемайбутнє!» 06.02.2017 – 10.02.2017 |
||||
1. |
Інформаційна хвилинка "Тиждень моєї України" |
Кл. керівники |
1 - 9 |
|
2. |
Тематичні заходи по класах на тему: «Майбутнє - в твоїх руках», «Бережиздоров`язмолоду». |
Кл. керівники |
1 - 9 |
|
3. |
Виставкалітератури та педагогічноїпреси «Правильнийвибір - за тобою!» |
Бібліотекар |
|
|
4. |
Конкурс соціального плакату «Територія здорового майбутнього» |
Педагог - організатор |
8- 9 |
|
5. |
Конкурс листівок «Курити? Це ж не модно!» |
Кл. керівники |
5 – 7 |
|
6. |
Правовий лекторій «ЗаконодавствоУкраїнищодоформування здорового способу життя» |
Вчитель права |
5 – 9 |
|
Тиждень мужності і патріотизму 13.02. 2017 – 17.02.2017 |
||||
1. |
Інформаційна хвилинка "Тиждень моєї України" |
Кл. керівники |
1 - 9 |
|
2. |
Свято для старшокласників «Життя без любові, що небо без сонця», присвячений Дню Святого Валентина |
Педагог - організатор |
5 -9 |
|
3. |
Поштова скринька «Святкові валентинки» |
Педагог - організатор |
|
|
4. |
Заходи до дня вшанування учасників бойових дій на території іншої держави«А пам’ятьсерцезбереже…» |
Кл. керівники |
1 – 9 |
|
5. |
Зустріч з ветеранами та учасникамибойовихдій |
Пед. - організатор |
1 – 9 |
|
6. |
Спортивний турнір «Козакам рід від роду немає переводу» |
Вчителі фіз.. культури |
8 - 9 |
|
Тиждень художньої культури та мистецтва 20.02.2017 – 24.02.2017 |
||||
1. |
Інформаційна хвилинка "Тиждень моєї України" |
Кл. керівники |
1 – 9 |
|
2. |
Тематична лінійка до Дняпам’ятіГероївНебесноїСотні |
20.02. |
Педагог - організатор |
1 – 9 |
3. |
Класні години та уроки пам’яті до Дняпам’ятіГероївНебесноїСотні |
20.02. |
Кл. керівники |
1 – 9 |
4. |
Урок-дефіле: «Одяг і зовнішній вигляд сучасних підлітків» |
Кл. керівники Пед. - організатор |
7 – 9 |
|
5. |
Конкурс дитячої творчості «Я вмію..» |
Кл. керівники |
1 – 9 |
|
6. |
Тематична година « Митці рідного краю» |
Вч. худ культури, мистецтва |
5 - 9 |
|
7. |
Заходи до Міжнародного дня рідної мови. «Чистота мови – чистота душі». |
Вч. укр. мови |
5 – 9 |
|
РОБОТА З БАТЬКІВСЬКИМ КОМІТЕТОМ ШКОЛИ,БАТЬКІВСЬКОЮ ГРОМАДСЬКІСТЮ |
||||
1. |
Підготовка методичних рекомендацій для батьків із питань превентивного та родинного виховання. |
Лютий – березень |
Адміністрація |
|
2. |
Проведення роз’яснювальної роботи з батьками щодо подальшого навчання та працевлаштування випускників школи |
|
Адміністрація школи, класні керівники |
8 - 9 |
3. |
Зустріч вчителя початкових класів із батьками майбутніх першокласників . |
Лютий |
Вчитель початкових класів |
|
4. |
Бесіди з батьками учнів, що не встигають на тему: «Вплив моральної атмосфери і психологічного клімату сім’ї на формування особистості дитини». |
Адміністрація |
8 – 9 |
|
5. |
Засідання БК школи. |
Голова БК |
|
Виховна робота школи спрямована на всебічний розвиток особистості, вміння самостійно здобувати необхідні знання, уміло застосовувати їх на практиці, критично мислити, бачити проблеми, що виникають в реальній дійсності і шукати шляхи їх раціонального вирішення, бути комунікабельними, толерантними.
В школі працюють танцювапльний та спортивний гуртки. Діти постійно приймають активну участь в житті школи, виховних заходах, які проводяться згідно плану роботи школи та планів виховної роботи класних керівників. Вже традиційними заходами в школі є Свято першого дзвінка, День вчителя, Свято квітів, Свято осені, День Святого Миколая, Новорічні та Різдвяні свята, 8 Березня, Шевченківські дні, День гумору, День матері, Останній дзвінок, Свято випускного вечора та ін. Активну участь в проведенні всіх заходів приймають батьки учнів.
Традиційними також стали предметні тижні на яких вчителі проводять різноманітні заходи з метою зацікавити учнів до вивчення предметів.
Учні приймають активну участь в шкільній художній самодіяльності, виступах екологічних бригад, туристично-краєзнавчих експедиціях «Краса і біль України», «Історія міст і сіл Полтавщини»
Школа працює над методичною проблемою:«Використання інноваційних педагогічних технологій для вдосконалення навчання і виховання учнів»
Модель школи
План розвитку Ціпківської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів грунтується на впровадженні та реалізації моделі школи-родини. В основу діяльності закладу покладена ідея особистісно-соціального виховання, головними механізмами якої є, по-перше особистісні і, по-друге, соціально -орієнтовані відношення, які подають шкільний колектив як гуманне організоване співтовариство. Ефективне виховання та навчання здійснюється в особливого роду співтоваристві – колективі-родині. Саме колектив-родина розвиває досвід «бути особистістю», створює благодатні умови як для індивідуального розвитку кожного члена родини, так і для його соціалізації.
Місія та мета розвитку школи
Місія – родинне виховання, вільне від формалізму й авторитаризму, уміння педагогів приблизити оточення в школі до сімейного, перенесення до атмосфери родин, в яких виховуються діти, суспільних цінних стимулів і мотивів.
Мета – на основі гуманно-особистісного підходу педагогічний колектив має створити особливе освітнє середовище, співтовариство – колектив-родину, яке забезпечує соціальний захист особистості, створити умови для освоєння нею життєвих і соціальних ролей.
Стратегічний план розвитку
Оскільки модель школи-родини передбачає зміну соціальної ролі як керівника закладу так і педагогічного колективу, то до особистості кожного педпрацівника висуваються певні вимоги: толерантність, гуманізм, демократичний стиль спілкування, урахування громадської думки, державно-громадського підходу до навчального процесу. Тому план розвитку повязаний із внесенням змін до:
- мети, змісту, методів, засобів і форм організації системи управління (система управління у школі-родині базується на поєднанні особистісно-зорієнтованого й державно-громадського підходів до управління);
- стилю педагогічної діяльності і організації навчального процесу (педагогічний колектив розраховує через виховання компетентного сім”янина принести до атмосфери родин суспільні цінні стимули та мотиви);
- системи контролю і оцінки рівня освіти (принцип зміни жорсткого контролю на моніторинг. Це значно демократизує процедуру контролю, який завжди носить деструктивний, стресовий характер, а також дозволяє створити комфортні толерантні взаємовідносини між всіма учасниками навчально-виховного процесу);
- системи виховної роботи (виховна система школи-родини – цілісний соціальний організм, представлений комплексом виховних цілей, спільністю людей, способом життя учнівського й педагогічного колективів);
- діяльності вчителя і учня.
Основні завдання
Основні завдання, які ставить перед собою педагогічний колектив:
1.) створення атмосфери співробітництва та зближення двох систем –
навчального закладу та родини;
2.) спрямування освітньої діяльності навчального закладу на досягнення
учнями якостей, визначених «Моделлю випускника школи-родини»;
3.) забезпечення постійного розвитку школи-родини та характеру взаємин
між її членами;
4.) забезпечення відкритості школи-родини, конструктивної взаємодії
з суспільством;
5.) створення образу вчителя-професіонала – носія взірця поведінки;
6.) удосконалення навчального плану, його орієнтація на вимоги
Державного стандарту, місію навчального закладу, потреби соціуму;
7.) передусвідомлення ролі знань у сучасному суспільстві, а саме визначення
їх другорядності в чистому вигляді перед умінням учнів шукати,
використовувати, створювати необхідні знання;
8.) формування в учнів навичок перенесення освітніх результатів
(навчальних компетенцій) у життя;
9.) забезпечення справжньої індивідуалізації та диференціації навчання в імя
розвитку особистості;
10.) посилення діяльності спрямованості та творчої складової навчання;
11.) забезпечення варіативності освіти;
12.) забезпечення наступності й перспективності змісту навчання;
13.) оволодіння кожним учнем культурним досвідом, знанням, вмінням та
навичками, які складуть основу його життєвої компетентності.
План розвитку
Напрямки діяльності |
Заходи |
Час виконання |
Виконавці |
Фінансування |
Матеріально- технічна база |
|
Протягом 2012-2015р
Щорічно
2012-2013 р
2011-2012 р По можливості Щороку
2012-2013р |
Директор школи
Директор, техперсонал, допомога батьків.
Директор школи, техперсонал
Директор
Директор, вчителі фізичного виховання Директор |
Виконання Плану розвитку забезпечується за рахунок різних джерел фінансування не заборонених чинним законодавством: бюджетні кошти, благодійні добровільні внески батьків, спонсорські кошти, кошти за оренду земельної ділянки. |
Управлінська діяльність |
|
Щороку в кінці навчального року
Початок навчального року
Щодня |
Директор
Профспілковий комітет
Директор, психолог, голова ПК |
|
Організація науково-методичної роботи |
|
Щомісяця
Щороку вересень-жовтень
Постійно |
Голови методичних об’єднань
Директор
Директор |
|
Формування життєвої компетентності вихованців |
|
Постійно
Постійно
Постійно
2011-2016 н.р.
Постійно |
Вчителі
Керівники гуртків
Вчителі
Директор, вчителі
Вчителі, батьки |
|
Очікувані результати
- стати школі специфічним соціокультурним середовищем, націленим на становлення людини як субєкта своєї життєдіяльності, викорінювання проблеми соціального сирітства, руйнування та деградації сімї;
- залучити батьків до творчої співпраці, що має сприяти збереженню народних традицій і звичаїв і забезпеченню духовної спадкоємноті поколінь;
- виховати в учнів повагу до системи людських цінностей, сформувати світоглядні уявлення, естетичні оцінки, ідеали, переконання, що зумовлюють її позитивне ставлення до світу: суспільства, сімї, людей, самого себе.
- змінити педагогічні підходи до навчання та виховання сучасної дитини, що дозволить змінити стосунки між учнями та вчителями, створити сімейний мікроклімат в шкільному колективі;
- сформувати творчого вчителя з високим рівнем культури та розвитку професійної компетенції, гуманну та толерантну людину;
- виховати гармонійну, морально, духовно розвинену людину, яка вибирає здоровий спосіб життя та вміє не тільки стати частиною навколишнього світу, але й активно діяти в ньому, бути суб”єктом своєї життєдіяльності, стратегом власної долі;
- сформувати компетентного сім”янина, високогуманні уявлення вихованців про сім”ю, її історію, традиції свого народу;
- координувати дії школи і сім”ї в організації різних форм роботи з пропаганди здорового способу життя, формування стереотипів поведінки, сприяючих збереженню і зміцненню здоров”я;
- формувати систему педагогічних лекторіїв, індивідуальних консультацій з психолого-педагогічною службою, тематичних батьківських зборів, днів «відкритих дверей», загальношкільних зборів, підвищити рівень психолого-педагогічних знань батьків через лекторії, конференції, відкриті уроки, групові заходи, індивідуальні консультації;
- залучити батьків і громадськість до навчально-виховного процесу через батьківські збори, організацію спільних творчих справ, допомогу в зміцненні матеріально-технічної бази, індивідуальне опікування неблагополучних сімей, участь батьків і громадськості в управлінні школою через загальношкільний комітет, батьківський комітет, раду школи;
- створити позитивний імідж школи через засоби масової інформації, проведення днів «відкритих дверей», зустрічей із громадськістю, творчих звітів, виступів колективів художньої самодіяльності учнів, вчителів, батьків;
- напрацювати досвід реалізації моделі родинного виховання засобами таких предметів як правознавство, українська мова і література, російська мова, етика, «Я і Україна», історія, читання, а також засобами проведення виховних заходів родинного спрямування.