Субота, 21.06.2025, 02:17
Вітаю Вас Гість | RSS

Ціпцівська ЗОШ І-ІІ ступенів

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Виховна робота

 

СІЧЕНЬ

Місячник морально-етичного виховання

«Людина у цьому світі лиш добро повинна творити»

 Мета місячника: прищеплювати й розвивати в учнів моральні почуття, переконання і потреби поводити себе згідно з моральними нормами, що діють в суспільстві; спрямовувати виховну роботу з учнями на опанування духовною культурою людства, нації, найближчого соціального оточення; вчити наслідувати кращі моральні зв’язки своєї родини, українського народу, загальнолюдських моральних цінностей.

19.01 – Водохреща

22.01 – День Соборності України

27.01 – Міжнародний день пам’яті жертв Холокосту

29.01 – День пам′яті героїв Крут

№ п\п

З м і с т

Дата

Відповідальні

Клас

І. ОСНОВНІ ВИХОВНІ ЗАХОДИ ТА ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ

Тиждень «Традиції свого народу – вивчаємо і пам’ятаємо» 10.01.2017 – 13.01.2017

1.

Інформаційна хвилинка "Тиждень моєї України"

 

Кл. керівники

1 – 9

2.

Виставкалітератури

«Зимовітрадиції та обряди українців»

Протягом тижня

Бібліотекар

1 – 9

3.

СтарийНовийрік.  День Святого Василя

Колядки та щедрівки

 

 

Кл. керівники, педагог – організатор

 

1 – 9

4.

Тематичнівиховнігодини:

«Українськащедрівка», «На Святого Василя», «Свято Нового року»

 

Кл. керівники, педагог – організатор

1 – 9

5.

День ввічливості. Всесвітній день «Спасибі»

11.01.

Педагог – організатор

1 – 9

6.

Акція «Годівничка»

 

Кл. керівники

1 – 9

Тиждень «Моя Україно, з тобою пов’язую долю свою» 16.01.2017 – 20.01.2017

1.

Інформаційна хвилинка "Тиждень моєї України"

 

Кл. керівники

1 – 9

2.

Конкурс творчихробіт: «Яким я бачумайбутнєсвоєїдержави?»

 

Вчителі укр.. мови

8 – 9

3.

Трудовий десант «Школа наш дім – ми господарі в ній»

 

Кл. керівники

5 – 9

4.

Заходи до Дня Соборності України

Тематична лінійка «22.01 - День соборностіУкраїни. Щоозначає бути патріотом?»

 

Педагог - організатор

1 – 9

5.

Проведення виховних годин до Дня соборності України «Діти єднають Україну»

 

Класні керівники

1 - 9

6.

Тематична викладка літератури  «СоборнаУкраїна»

Протягом тижня

Бібліотекар

 

7.

Водохреща. Традиції рідного краю.

 

Класні керівники

1 - 9

8.

Конкурс малюнків на тему:  «Ми - разом… УкраїнаСоборна»

Протягом тижня

Вчитель обр. мистецтва

5 – 9

Тиждень історичної пам’яті 23.01.2017 – 27.01.2017

1.

Інформаційна хвилинка "Тиждень моєї України"

 

Кл. керівники

1 - 9

2.

Випуск стіннівок «Моя шкільна родина – історії краплина»

 

Педагог – організатор, кл. керівники

5 – 9

3.

День чемності «Ти знаєш, що ти – Людина»

26.01.

Педагог – організатор

1 – 9

4.

Тематична лінійка «27 січня – міжнародний день пам’яті жертв Холокосту»

27.01

Педагог – організатор

1 – 9

5.

Уроки пам’яті, присвячені героям Крут:

«Через Крути до майбутнього»

 

Кл. керівники

1 – 9

6.

Організація і презентація тематичної виставки літератури  у шкільній бібліотеці «Вибір професії. Ким стати?».

Протягом тижня

Бібліотекар

8 – 9

РОБОТА З  БАТЬКІВСЬКИМ  КОМІТЕТОМ ШКОЛИ,  БАТЬКІВСЬКОЮ  ГРОМАДСЬКІСТЮ

1.

Провести загальношкільні батьківські збори«Планам школи – батьківську підтримку».

 

Адміністрація

 БК школи

1 – 9

2.

Консультація-практикум для  батьків учнів 

«Культура  поведінки  підлітка. Як її  виховувати?»

 

 

Класні керівники

1 – 9

3.

Посилити роботу серед батьків із правової освіти та виховання дітей. Практикум для батьків «Відпові-дальність батьків за порушення прав дитини».

Січень - травень

Адміністрація Класні керівники

 

1 - 9

4.

Провести спільне засідання адміністрації школи, БК школи, ради профілактики правопорушень серед учнів, на якому заслухати учнів, які постійно порушують Правила для учнів.

Січень

Адміністрація

 БК школи

Рада школи

 

 

1 - 9

5.

Засідання Ради школи.

 

Голова ради

 

           

 

ЛЮТИЙ

Місячник  естетичного   виховання

«Що  внутрішня, що  зовнішня краса  тобі  одній дарована, людино!»

 Мета місячника: Дбати про художньо-естетичну освіченість та вихованість особистості; виховувати в молоді естетичні погляди, смаки, які ґрунтуються на народній естетиці та на кращих   надбаннях цивілізації; працювати над виробленням умінь в учнів власноручно  примножувати культурно-мистецькі надбання народу, відчувати й відтворювати  прекрасне в повсякденному житті.

14.02 – День Святого Валентина

15.02 – 27 років від Дня виведення військ із республіки Афганістан

20.02. – День Героїв Небесної сотні

21.02 – Міжнародний  день рідної мови 

п\п

З м і с т

Дата

Відповідальні

Клас

ОСНОВНІ  ВИХОВНІ  ЗАХОДИ ТА  ПІЗНАВАЛЬНА  ДІЯЛЬНІСТЬ

Тиждень рідної школи 30.01.2017 – 03.02.2017

1.

Інформаційна хвилинка "Тиждень моєї України"

 

Кл. керівники

1 - 9

2.

Тематична лінійка «Пам’яті тридцяти» (29 січня – День пам’яті загиблих під Крутами)

30.01.

Педагог - організатор

1 - 9

3.

Конкурс на кращу класну кімнату.

 

Пед. - організатор

1 - 9

4.

Акція «Давай прикрасимо свою школу»

 

Кл. керівники

5 - 9

5.

Конкурс малюнків «Моя школа майбутнього»

 

Вч. обр. мистецт.

1 – 9

6.

Свято творчості «Школа має таланти»

 

Кер. гуртків, пед.. - організатор

1 – 9

7.

Інформаційна  година присвячена Міжнародному дню боротьби із раком (04.02.)

 

Кл. керівники

1 – 9

Тиждень «Здорова молодь – здоровемайбутнє!» 06.02.2017 – 10.02.2017

1.

Інформаційна хвилинка "Тиждень моєї України"

 

Кл. керівники

1 - 9

2.

Тематичні заходи по класах  на тему: «Майбутнє - в твоїх руках», «Бережиздоров`язмолоду».

 

Кл. керівники

1 - 9

3.

Виставкалітератури та педагогічноїпреси

«Правильнийвибір - за тобою!»

 

Бібліотекар

 

4.

Конкурс соціального плакату «Територія здорового майбутнього»

 

Педагог - організатор

8- 9

5.

Конкурс  листівок «Курити? Це ж не модно!»

 

Кл. керівники

5 – 7

6.

Правовий лекторій «ЗаконодавствоУкраїнищодоформування здорового способу життя»

 

Вчитель права

5 – 9

Тиждень мужності і патріотизму 13.02. 2017 – 17.02.2017

1.

Інформаційна хвилинка "Тиждень моєї України"

 

Кл. керівники

1 - 9

2.

Свято  для старшокласників «Життя без любові, що небо без сонця», присвячений Дню Святого Валентина

 

Педагог - організатор

5 -9

3.

Поштова скринька «Святкові валентинки»

 

Педагог - організатор

 

4.

Заходи до дня вшанування учасників бойових дій на території іншої держави«А пам’ятьсерцезбереже…»

 

Кл. керівники

1 – 9

5.

Зустріч з ветеранами та учасникамибойовихдій

 

Пед. - організатор

1 – 9

6.

Спортивний турнір «Козакам рід від роду немає переводу»

 

Вчителі фіз.. культури

8  - 9

Тиждень художньої культури та мистецтва 20.02.2017 – 24.02.2017

1.

Інформаційна хвилинка "Тиждень моєї України"

 

Кл. керівники

1 – 9

2.

Тематична лінійка до Дняпам’ятіГероївНебесноїСотні

20.02.

Педагог - організатор

1 – 9

3.

Класні години та уроки пам’яті  до Дняпам’ятіГероївНебесноїСотні

20.02.

Кл. керівники

1 – 9

4.

Урок-дефіле: «Одяг і зовнішній вигляд сучасних підлітків»

 

Кл. керівники Пед. - організатор

7 – 9

5.

Конкурс дитячої творчості «Я вмію..»

 

Кл. керівники

1 – 9

6.

Тематична година     « Митці рідного краю»

 

Вч. худ культури, мистецтва

5 - 9

7.

Заходи до Міжнародного дня рідної мови. «Чистота мови – чистота душі».

 

Вч. укр. мови

5 – 9

РОБОТА З БАТЬКІВСЬКИМ  КОМІТЕТОМ  ШКОЛИ,БАТЬКІВСЬКОЮ  ГРОМАДСЬКІСТЮ

1.

Підготовка методичних рекомендацій для батьків із питань превентивного  та родинного виховання.

Лютий –

березень

Адміністрація

 

2.

Проведення роз’яснювальної роботи з батьками щодо подальшого навчання та працевлаштування випускників школи

 

Адміністрація школи, класні керівники

8 - 9

3.

Зустріч вчителя початкових класів  із  батьками майбутніх першокласників .

Лютий

Вчитель початкових класів

 

4.

Бесіди з батьками учнів, що не встигають на тему: «Вплив моральної атмосфери і психологічного клімату сім’ї на формування особистості дитини».

 

Адміністрація

8 – 9

5.

Засідання БК школи.

 

Голова БК

 

  Виховна робота школи спрямована на всебічний розвиток особистості, вміння самостійно здобувати необхідні знання, уміло застосовувати їх на практиці, критично мислити, бачити проблеми, що виникають в реальній дійсності і шукати шляхи їх раціонального вирішення, бути комунікабельними, толерантними.

 В школі працюють танцювапльний та спортивний гуртки. Діти постійно приймають активну участь в житті школи, виховних заходах, які проводяться згідно плану роботи школи та планів виховної роботи класних керівників. Вже традиційними заходами в школі є Свято першого дзвінка, День вчителя, Свято квітів, Свято осені, День Святого Миколая, Новорічні та Різдвяні свята, 8 Березня, Шевченківські дні, День гумору, День матері, Останній дзвінок, Свято випускного вечора та ін. Активну участь в проведенні всіх заходів приймають батьки учнів.

  Традиційними також стали предметні тижні на яких вчителі проводять різноманітні заходи з метою зацікавити учнів до вивчення предметів.

Учні приймають активну участь в шкільній художній самодіяльності, виступах екологічних бригад, туристично-краєзнавчих експедиціях «Краса і біль України», «Історія міст і сіл Полтавщини»

  Школа  працює над методичною проблемою:«Використання інноваційних педагогічних технологій для вдосконалення навчання і виховання учнів»

Модель школи

План розвитку Ціпківської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів грунтується на впровадженні та реалізації моделі школи-родини. В основу діяльності закладу покладена ідея особистісно-соціального виховання, головними механізмами якої є, по-перше особистісні і, по-друге, соціально -орієнтовані відношення, які подають шкільний колектив як гуманне організоване співтовариство. Ефективне виховання та навчання здійснюється в особливого роду співтоваристві – колективі-родині. Саме колектив-родина розвиває досвід «бути особистістю»,  створює благодатні умови як для індивідуального розвитку кожного члена родини, так і для його соціалізації.

Місія та мета розвитку школи

Місія – родинне виховання, вільне від формалізму й авторитаризму, уміння педагогів приблизити оточення в школі до сімейного, перенесення до атмосфери родин, в яких виховуються діти, суспільних цінних стимулів і мотивів.

Мета – на основі гуманно-особистісного підходу педагогічний колектив має створити особливе освітнє середовище, співтовариство – колектив-родину, яке забезпечує соціальний захист особистості, створити умови для освоєння нею життєвих і соціальних ролей.

Стратегічний план розвитку

 

Оскільки модель школи-родини передбачає зміну соціальної ролі як керівника закладу так і педагогічного колективу, то до особистості кожного педпрацівника висуваються певні вимоги:  толерантність, гуманізм, демократичний стиль спілкування, урахування громадської думки, державно-громадського підходу до навчального процесу. Тому план розвитку повязаний із внесенням змін до:

  1. мети, змісту, методів, засобів і форм організації системи управління (система управління у школі-родині базується на поєднанні особистісно-зорієнтованого й державно-громадського підходів до управління);
  2. стилю педагогічної діяльності і організації навчального процесу (педагогічний колектив розраховує через виховання компетентного сім”янина принести до атмосфери родин суспільні цінні стимули та мотиви);
  3. системи контролю і оцінки рівня освіти (принцип зміни жорсткого контролю на моніторинг. Це значно демократизує процедуру контролю, який завжди носить деструктивний, стресовий характер, а також дозволяє створити комфортні толерантні взаємовідносини між всіма учасниками навчально-виховного процесу);
  4. системи виховної роботи (виховна система школи-родини – цілісний соціальний організм, представлений комплексом виховних цілей, спільністю людей, способом життя учнівського й педагогічного колективів);
  5. діяльності вчителя і учня.

Основні завдання

Основні завдання, які ставить перед собою педагогічний колектив:

1.) створення атмосфери співробітництва та зближення двох систем –

     навчального закладу та родини;

      2.) спрямування освітньої діяльності навчального закладу на досягнення

          учнями якостей, визначених «Моделлю випускника школи-родини»;

       3.) забезпечення постійного розвитку школи-родини та характеру взаємин

           між її членами;

       4.) забезпечення відкритості школи-родини, конструктивної взаємодії

           з суспільством;

       5.) створення образу вчителя-професіонала – носія взірця поведінки;

       6.) удосконалення навчального плану, його орієнтація на вимоги

          Державного стандарту, місію навчального закладу, потреби соціуму;

       7.) передусвідомлення ролі знань у сучасному суспільстві, а саме визначення

          їх другорядності в чистому вигляді перед умінням учнів шукати,

          використовувати, створювати необхідні знання;

       8.) формування в учнів навичок перенесення освітніх результатів

           (навчальних компетенцій) у життя;

        9.)  забезпечення справжньої індивідуалізації та диференціації навчання в імя

            розвитку особистості;

       10.) посилення діяльності спрямованості та творчої складової навчання;

       11.) забезпечення варіативності освіти;

       12.) забезпечення наступності й перспективності змісту навчання;

       13.) оволодіння кожним учнем культурним досвідом, знанням, вмінням та

              навичками, які складуть основу його життєвої компетентності.

 

 

План розвитку

Напрямки

діяльності

Заходи

Час виконання

Виконавці

Фінансування

Матеріально-

технічна база

  1. Оновлення комп”ютерної техніки.
  2. Проведення поточних ремонтів за планом та результатами обстеження технічного стану будівлі.
  3. Поновлення огорожі спортивного майданчика.
  4. Заміна вікон на енергозберігаючі.
  5. Поповнення спортивного обладнання

 

  1. Встановлення внутрішніх туалетів

 

Протягом 2012-2015р

 

Щорічно

 

 

 

 

 

 

 

2012-2013 р

 

 

 

2011-2012 р

По можливості

Щороку

 

 

 

2012-2013р

Директор школи

 

Директор, техперсонал, допомога батьків.

 

 

 

 

Директор школи, техперсонал

 

Директор

 

Директор, вчителі фізичного виховання

Директор

Виконання Плану розвитку забезпечується за рахунок різних джерел фінансування не заборонених чинним законодавством: бюджетні кошти, благодійні добровільні внески батьків, спонсорські кошти, кошти за оренду земельної ділянки.

Управлінська діяльність

  1. Щорічне звітування директора перед батьківською громадою.
  2. Залучення до розробки річного планування працівників всіх категорій
  3. Стимулювання сприятливого психологічного клімату в колективі.

Щороку в кінці навчального року

 

 

 

Початок навчального року

 

 

 

Щодня

Директор

 

 

 

 

Профспілковий комітет

 

 

 

Директор, психолог, голова ПК

 

Організація науково-методичної роботи

  1. Організація роботи методичних об”єднань, творчих груп.
  2. Своєчасне проходження курсів підвищення кваліфікації та атестації
  3. Залучення педагогів  до участі у районних семінарах, конкурсах, виставках, тощо.

Щомісяця

 

 

 

 

Щороку вересень-жовтень

 

 

 

 

Постійно

Голови методичних об’єднань

 

 

Директор

 

 

 

 

 

Директор

 

Формування життєвої компетентності вихованців

  1. Впровадження в навчально-виховний процес інноваційних педагогічних технологій.
  2. Роботу гуртків спрямувати на розвиток творчих здібностей вихованців.
  3. Залучення учнів до участі в шкільних, районних олімпіадах, конкурсах, акціях.
  4. Напрацювати досвід реалізації моделі родинного виховання засобами використовування шкільних предметів та виховних заходів.
  5. Формування здорового способу життя

Постійно

 

 

 

 

 

Постійно

 

 

 

 

Постійно

 

 

 

 

 

2011-2016 н.р.

 

 

 

 

 

 

 

 

Постійно

Вчителі

 

 

 

 

 

Керівники гуртків

 

 

 

Вчителі

 

 

 

 

 

Директор, вчителі

 

 

 

 

 

 

 

Вчителі, батьки

 

Очікувані результати

 

  1. стати школі специфічним соціокультурним середовищем, націленим на становлення людини як субєкта своєї життєдіяльності, викорінювання проблеми соціального сирітства, руйнування та деградації сімї;
  2. залучити батьків до творчої співпраці, що має сприяти збереженню народних традицій і звичаїв і забезпеченню духовної спадкоємноті поколінь;
  3. виховати в учнів повагу до системи людських цінностей, сформувати світоглядні уявлення, естетичні оцінки, ідеали, переконання, що зумовлюють її позитивне ставлення до світу: суспільства, сімї, людей, самого себе.
  4. змінити педагогічні підходи до навчання та виховання сучасної дитини, що дозволить змінити стосунки між учнями та вчителями, створити сімейний мікроклімат в шкільному колективі;
  5. сформувати творчого вчителя з високим рівнем культури та розвитку професійної компетенції, гуманну та толерантну людину;
  6. виховати гармонійну, морально, духовно розвинену людину, яка вибирає здоровий спосіб життя та вміє не тільки стати частиною навколишнього світу, але й активно діяти в ньому, бути суб”єктом своєї життєдіяльності, стратегом власної долі;
  7. сформувати компетентного сім”янина, високогуманні уявлення вихованців про сім”ю, її історію, традиції свого народу;
  8. координувати дії школи і сім”ї в організації різних форм роботи з пропаганди здорового способу життя, формування стереотипів поведінки, сприяючих збереженню і зміцненню здоров”я;
  9. формувати систему педагогічних лекторіїв, індивідуальних консультацій з психолого-педагогічною службою, тематичних батьківських зборів, днів «відкритих дверей», загальношкільних зборів, підвищити рівень психолого-педагогічних знань батьків через лекторії, конференції, відкриті уроки, групові заходи, індивідуальні консультації;
  10. залучити батьків і громадськість до навчально-виховного процесу через батьківські збори, організацію спільних творчих справ, допомогу в зміцненні матеріально-технічної бази, індивідуальне опікування неблагополучних сімей, участь батьків і громадськості в управлінні школою через загальношкільний комітет, батьківський комітет, раду школи;
  11. створити позитивний імідж школи через засоби масової інформації, проведення днів «відкритих дверей», зустрічей із громадськістю, творчих звітів, виступів колективів художньої самодіяльності учнів, вчителів, батьків;
  12. напрацювати досвід реалізації моделі родинного виховання засобами таких предметів як правознавство, українська мова і література, російська мова, етика, «Я і Україна», історія, читання, а також засобами проведення виховних заходів родинного спрямування.
Пошук
Календар
«  Червень 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2025
Зробити безкоштовний сайт з uCoz